דיכטר בשומרון: מדהים לראות כמה פלסטינים מועסקים פה

התרגשתי מההסברים המעמיקים וגם מהסיור באיזור תעשייה ברקן. הסיור המחיש לי: "אתה רוצה להבין מה קורה בשומרון? תבוא לשומרון בין אם אתה מסכים אידיאולוגית ובין אם אתה לא מסכים אידיאולוגית, תבוא לראות מה קורה פה
בנצי לייזרוביץ No Comments on דיכטר בשומרון: מדהים לראות כמה פלסטינים מועסקים פה

ח"כ אבי דיכטר היום בסיור בשומרון ואמר: "גם מי שלא מסכים אידיאולוגית, צריך לבוא לבקר בשומרון" • ראש מועצת שומרון יוסי דגן: "מזמין את הציבור לבוא ולהתחבר"

התרגשתי מההסברים המעמיקים וגם מהסיור באיזור תעשייה ברקן. הסיור המחיש לי: "אתה רוצה להבין מה קורה בשומרון? תבוא לשומרון בין אם אתה מסכים אידיאולוגית ובין אם אתה לא מסכים אידיאולוגית, תבוא לראות מה קורה פה
13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום סייר ח"כ אבי דיכטר בשומרון. זאת כחלק מפעילות "שומרון נעים להכיר" ופרוייקט סיורי האחמי"ם של המועצה האזורית שומרון. דיכטר נפגש עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ערך איתו תצפית ושמע סקירה על השומרון, ביקר במפעלים באיזור תעשייה ברקן ביקב טורא ברחלים ועוד.

במהלך הסיור לאחר שראש מועצת שומרון הציג בפניו את האתגרים החוץ מועצתיים אתם מתמודדת המועצה ביניהם: נסיון פגיעה של ארגוני שמאל קיצוני בלגיטימיות ההתיישבות, התמודדות עם דעת קהל בינלאומית ועוד. התייחס דיכטר לחשיבות הסיור ואמר:

"התרגשתי מההסברים המעמיקים וגם מהסיור באיזור תעשייה ברקן. הסיור המחיש לי: "אתה רוצה להבין מה קורה בשומרון? תבוא לשומרון בין אם אתה מסכים אידיאולוגית ובין אם אתה לא מסכים אידיאולוגית, תבוא לראות מה קורה פה. תבוא לראות כמה אנשים גרים פה, כמה אנשים עובדים פה. כמה אנשים מעסיקים גם פלסטינים וגם ישראלים. ואולי אז יהיה יותר קל להחליט מה באמת נכון לעשות פה או איך בונים תוכנית אסטרטגית גם ליהודה שומרון וכל מדינת ישראל. תוכנית חזונית. ככה יהיה אפשר להתקדם גם עם עצמנו, גם מול הפלסטינים, וגם מול העולם כולו".

יוסי דגן ראש מועצת שומרון שאירח את דיכטר בסיור אמר: "הסיור של ח"כ אבי דיכטר כמו של מובילי דעת קהל אחרים, מוכיחים לנו שוב שאין דרך אחרת להסביר את השומרון מלבד לאפשר לציבור להכיר אותו בעצמם בדרך לא אמצעית. באופן ישיר. אני סבור שכל אזרח ובוודאי ובוודאי מובילי דעת קהל חייבים להגיע לשומרון כדי לראות בעיניים לפני שהם מחווים דעה באחד הנושאים המדוברים בעולם: יהודה ושומרון". עוד הוא הוסיף: "אני מזמין את הציבור הישראלי לבוא להנות מאתרי הטבע והמורשת, מהמעיינות והפסטיבלים בחול המועד פסח כדי לבוא להכיר ולהתחבר".



0 תגובות